6 Mart 2012 Salı

süper bahar geldi :))






 Pazar günü yine hava çok güzeldi,
artık bahar geldi zaten bundan sonra hep benim havalarım var :)
3. cemrede düştü sanırım bundan sonra üşümeden gezeriz oğlumla :)

Evet işte pazar günü de bu güzel günü değerlendirdik.


Sabahtan çok rüzgar vardı hatta
Efenin şapkasını bile almamıştım hava güzel olucak diye ama rüzgar okadar şiddetliydiki pişman oldum...
Efede arabada durmamak için direnince arabada bulduğum bir bereyi geçirdim başına :)
Bikaç beden büyük oldu sanırım,ama yinede çok yakıştı O'na.haksızmıyım ?


Kahvaltı yapmak için seçilen yer Homeros Vadisindeydi.Giderken yolda neler görmedik ki!
Güzel gözlü eşşekler,güneşte yayılmış yatan kuçular :)
Ama hepsi o kadar doğal,okadar güzeldiler ki.

Kahvaltı da çok güzel hazırlanmış yiyecekler vardı,hepsine bayıldık hele ki sucuklu yumurta nefisti.Ama ben çok fazla birşey yiyemedim çünkü Efe sürekli olarak oyun oynama taraftarıydı.
Yani günümüzün büyük bir kısmı kahvaltı masasında değil,parkında geçti. :)
Efe daha 3 haftadır tuvalet eğitimi aldığı için de benim için sürekli kontrollü geçen bir gün oldu...
Neyse herkes kahvaltısını bitirince havada epey güzel olmuştu gezmeye karar verdik.
 Türkiye'de o kadar güzel yerler var ki...
Gezip gördükçe Türkiye de yaşadığım için daha mutlu oluyorum ve şükrediyorum Allah'a...






Yorgunluk çaylarımızı da içtik...

Çok güzel bir gün daha noktalandı.Havalar böyle güzel olunca insanın içi de kıpır kıpır oluyor.Yani benim öyle oluyor açıkcası.Hep gezeyim gezeyim istiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder